Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο Μετάβαση στο υποσέλιδο

ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΓΕΙΑΣ Η ΤΕΛΕΤΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΣΤΟΝ ΕΟΠΥΥ

Παρουσία του Υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, πραγματοποιήθηκε, σήμερα, Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, στα κεντρικά γραφεία του ΕΟΠΥΥ, στο Μαρούσι, η τελετή παράδοσης – παραλαβής από την απερχόμενη Διοικήτρια του Οργανισμού, Θεανώ Καρποδίνη, στο νέο Διοικητή, Αθανάσιο Ζαμάνη

Σελίδα: 

/

Κατεβάστε το αρχείο pdf (349,4 kb)