ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΓΕΙΑΣ Η ΤΕΛΕΤΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΣΤΟΝ ΕΟΠΥΥ
Παρουσία του Υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, πραγματοποιήθηκε, σήμερα, Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, στα κεντρικά γραφεία του ΕΟΠΥΥ, στο Μαρούσι, η τελετή παράδοσης – παραλαβής από την απερχόμενη Διοικήτρια του Οργανισμού, Θεανώ Καρποδίνη, στο νέο Διοικητή, Αθανάσιο Ζαμάνη
Σελίδα:
/